Страницата „Ремонт на устройство“ дава възможност за създаване на онлайн заявка за
поправка на телефон, който се използва от служител на компанията. Посочва се
марката и модела на устройството, което трябва да бъде ремонтирано, както и
магазин/адрес, на който телефона да бъде занесен за поправка (и респективно взет
след поправка) от клиента.
Ремонт на устройство
·Бутон Откажи - връща потребителя към страница „Поръчки“
·Бутон Потвърди:
o Валидира въведените от потребителя полета
o Генерира уникален Номер на поръчка
o Запазва документ (в PDF формат) с детайли за поръчката; файл с
документа е достъпен за потребителя в модул „Документи“
o Изпраща имейл до потребителя, който създава поръчката, както и
до служителя, за когото се изпълнява тя (в случай, че е посочен имейл на
служителя и е активирано имейл съобщение)