Инвентар
Previous Top Next

Общи свойства на справките

За оптимизация на големия обем детайлна информация, налична в справките, както и с цел гъвкавост, системата дава възможност за:

·    Избор на точно определени колони с данни, които да се визуализират във всяка справка (бутон Промени колоните в таблицата)
·    Запазване на зададените колони като „колони по подразбиране“ (бутон Запази като колони по подразбиране) - при натискане на бутона, избраните колони ще се показват при всяко следващо влизане на потребителя в съответната справка (до евентуална бъдеща смяна, т.е. запазване на нови колони по подразбиране )

При всяко влизане на потребителя в системата, раздел справки предоставя обобщена информация за всеки отчет и данните, които се съдържат в него. 


Справка „Инвентар“

Отчетът е на ниво телефонен номер, и включва информация за:

·    Месец на фактуриране
·    SIM карта (номер, дата на активация) и тарифен план
·    Мобилно устройство, с което се ползва номера (марка, модел, IMEI)
·    Кредитен и вътрешен лимит
·    Последна дата на фактуриране и стойност на последната начислена сметка
·    Информация за договор
·    Информация за служител (от модул „Служители“) в случай, че такава е налична

graphic

Справка „Инвентар“

·    Бутон Експорт - стартира функционалност за експортиране на файл