За оптимизация на големия обем детайлна информация, налична в справките, както и с
цел гъвкавост, системата дава възможност за:
·Избор на точно определени колони с данни, които да се визуализират във всяка
справка (бутон Промени колоните в таблицата)
·Запазване на зададените колони като „колони по подразбиране“ (бутон Запази
като колони по подразбиране) - при натискане на бутона, избраните колони ще се
показват при всяко следващо влизане на потребителя в съответната справка (до
евентуална бъдеща смяна, т.е. запазване на нови колони по подразбиране )
При всяко влизане на потребителя в системата, раздел справки предоставя обобщена
информация за всеки отчет и данните, които се съдържат в него.
Справка „Инвентар“
Отчетът е на ниво телефонен номер, и включва информация за:
·Месец на фактуриране
·SIM карта (номер, дата на активация) и тарифен план
·Мобилно устройство, с което се ползва номера (марка, модел, IMEI)
·Кредитен и вътрешен лимит
·Последна дата на фактуриране и стойност на последната начислена сметка
·Информация за договор
·Информация за служител (от модул „Служители“) в случай, че такава е налична
Справка „Инвентар“
·Бутон Експорт - стартира функционалност за експортиране на файл